1. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

Nákup tovaru prostredníctvom e-shopu cdnapredaj.sk môžu uskutočňovať fyzické alebo právnické osoby bez obmedzenia za predpokladu, že sa budú riadiť týmito Obchodnými podmienkami.

2. POSTUP PRI OBJEDNÁVANÍ

Zákazník si môže prostredníctvom e-shopu cdnapredaj.sk objednať akýkoľvek tovar, pri ktorom je tlačidlo DO KOŠÍKA. Po objednaní tovaru stlačením tlačidla DO KOŠÍKA, sa objednaný tovar automaticky pridá do nákupného košíka, ktorý je kedykoľvek k dispozícii k náhľadu. Vytvorenie objednávky je podmienené registráciou. Pri registrácii je zákazník povinný vyplniť vyžadované osobné údaje. Tieto údaje budú použité pre vnútornú potrebu e-shopu cdnapredaj.sk a nebudú zneužité na iné účely. Po registrácii bude každému zákazníkovi priradené osobné konto, ktorým sa bude pri ďalších nákupoch hlásiť v e-shope cdnapredaj.sk. Pod týmto kontom budú vytvárané objednávky, evidované zľavy a iné výhody pre každého zákazníka. Prihlasovacie údaje odporúčame zákazníkovi zapísať a uchovať pre prípad budúcich nákupov. Pri každom ďalšom nákupe sa stačí pomocou svojich prihlasovacích údajov prihlásiť.

Po vytvorení objednávky bude táto zaregistrovaná a potvrdená oznámením o prijatí objednávky na vami uvedený e-mailový kontakt. Po zobrazení oznámenia o prijatí objednávky sa tá považuje za doručenú a vzniká kúpna zmluva medzi zákazníkom a prevádzkovateľom e-shopu cdnapredaj.sk. Obom stranám tak vznikajú práva a povinnosti vyplývajúce z platných predpisov a reklamačného poriadku.

Internetový e-shop cdnapredaj.sk umožňuje zákazníkom prístup k informáciám o stave svojich objednávok (zaregistrovanie, prijatie, úhrada, expedovanie a pod.) po autorizácii svojimi prihlasovacími údajmi.
 
3. PLATOBNÉ PODMIENKY

Ceny tovarov sú uvedené vrátane DPH. Zákazník môže využiť platbu zatiaľ len formou dobierky. V blízkej dobe sa budeme snažiť, aby sa na úhradu objednávky dala použiť aj niektorá z priamych platieb, ako sú platobné portály Tatrapay, Cardpay, SporoPay, VÚB ePlatby, Sberbank, Platba Online (Poštová banka), OTPpay a PayPal.

Platby na účet Prevádzkovateľa
IBAN: SK0365000000003650946440, SWIFT: POBNSKBA, Bankový ústav: 365 banka
 
4. DODACIE PODMIENKY A NÁKLADY NA DODANIE TOVARU

E-shop cdnapredaj.sk sa zaväzuje dodať objednaný tovar zákazníkovi najneskôr do 30 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy. Kupujúci bezvýhradne akceptuje dodaciu lehotu uvedenú pri danom tovare. Úhradou faktúry sa rozumie moment pripísania úhrady na účet Prevádzkovateľa, na ktorý mala byť úhrada poukázaná. Ak doba dodania bude z technických dôvodov nesplniteľná, Prevádzkovateľ sa zaväzuje o tom bezodkladne informovať zákazníka, a ak nedôjde k dohode Prevádzkovateľa a zákazníka o dodaní tovaru v náhradnej lehote, o poskytnutí iného tovaru v rovnakej kvalite a cene, ani o inom náhradnom plnení, Prevádzkovateľ sa zaväzuje do 14 dní vrátiť zákazníkovi cenu zaplatenú za tovar alebo preddavok.

V prípade doručovania rozmernejšieho a ťažšieho tovaru kuriérskou službou, táto nie je povinná vykonať vynášku tovaru priamo do bytu. Z toho dôvodu by mal zákazník počítať so zabezpečením vynášky tovaru priamo do bytu svojpomocne. Prevádzkovateľ nebude uznávať reklamácie na nevykonanú vynášku tovaru kuriérskou službou.

Cena dopravy a služieb (poštovné a balné)
Slovenská pošta / Platba vopred / Dobierka (platí pre všetky druhy ako jednorazový manipulačný poplatok)     4.00 €
Zásielkovňa (Packeta) - je možné poslať aj do Českej republiky alebo Maďarska (platí jednorazový manipulačný poplatok)     4.00 €

Tovar je možné na vyžiadanie doručiť aj do inej krajiny. Podmienkou je platba prevodom na náš účet. Doručenie v rámci Európy štandartnou poštovou službou je spoplatnené sumou 10 € resp. v závislosti od hmotnosti zásielky.

* Osobný odber je možný len na adrese a po telefonickom dohovore.

5. STORNO OBJEDNÁVKY

Storno objednávky zo strany zákazníka
Zákazník má právo stornovať objednávku e-mailom na adrese Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. v prípade, že cena ešte nebola uhradená do 24 hodín od jej vytvorenia. V prípade, že zákazník stornuje objednávku po uhradení ceny z objednávky, ale ešte pred dodaním tovaru, hoci ešte neuplynula dodacia lehota podľa článku 5, Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo odpočítať si preukázané náklady, spojené s vybavovaním tejto objednávky a v prípade tovaru označeného v ponuke textom "tovar je iba na záväznú objednávku" aj storno poplatok vo výške 50% z jeho ceny. Pri stornovaní objednávky po prevzatí tovaru, zákazník postupuje podľa článku 7.

Storno objednávky zo strany Prevádzkovateľa
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zrušiť objednávku, alebo jej časť v týchto prípadoch ak:
nie je možné z technických príčin tovar dodať v požadovanej lehote, či podmienok z objednávky, tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena zo strany dodávateľa tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, Prevádzkovateľ bude bezodkladne kontaktovať zákazníka za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že zákazník už cenu z objednávky alebo jej časť zaplatil a nedôjde k dohode Prevádzkovateľa a zákazníka o poskytnutí iného tovaru v rovnakej kvalite a cene, ani o inom náhradnom plnení, Prevádzkovateľ sa zaväzuje vrátiť zákazníkovi do 14 dní na jeho účet cenu zaplatenú za tovar alebo preddavok.

6. POUČENIE O PRÁVE ZÁKAZNÍKA ODSTÚPIŤ OD ZMLUVY

Zákazník má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru.

Právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru však zákazník nemá v prípade, ak si prostredníctvom e-shopu cdnapredaj.sk kúpil audiovizuálne dielo, zvukový záznam alebo zvukovo-obrazový záznam umeleckého výkonu alebo multimediálne dielo - t. j. nahraté médium, ktoré už rozbalil.

Zákazník svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatňuje písomne e-mailom na adrese Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. alebo iným spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od zmluvy. V prípade, že zákazník svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatní, vráti tovar Prevádzkovateľovi spôsobom vopred dohodnutým s Prevádzkovateľom, a to najneskôr do 7 dní odo dňa, keď svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatnil. Tovar nesmie javiť známky používania a musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale s kompletným príslušenstvom, štítkami, visačkami a pod. Ak tovar plne zodpovedal deklarovaným kvalitatívnym požiadavkám a nebol chybný, zákazník vráti tovar na svoje náklady. Prevádzkovateľ sa zaväzuje vrátiť zákazníkovi do 14 dní odo dňa jeho odstúpenia od zmluvy cenu zaplatenú za tovar alebo preddavok, ktorý uhradil, vrátane nákladov, ktoré zákazník vynaložil v súvislosti s objednaním tovaru.

7. REKLAMAČNÉ PODMIENKY

Zákazník si tovar musí vizuálne skontrolovať ihneď pri a po prevzatí. Má nárok tovar neprebrať vtedy, ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný. V takomto prípade je povinný spísať s kuriérom protokol o škode alebo zásielku odmietnuť prevziať. Mechanické poškodenie tovaru v neporušenom obale je nutné nahlásiť okamžite po prevzatí zásielky a tovar nepoužívať. Neskoršie reklamácie tohto charakteru nebudú akceptované s ohľadom na reklamačné podmienky prepravcu. V prípade uplatnenia reklamácie platí obvyklý reklamačný postup stanovený v Reklamačnom poriadku Prevádzkovateľa. Zákazník si môže reklamáciu uplatniť u Prevádzkovateľa. Pri uplatnení práva na opravu doručí zákazník reklamovaný tovar vrátane kópie dodacieho listu a faktúry (prípadne inú formu daňového dokladu) a záručný list.

V prípade, ak reklamovaná závada bola spôsobená zákazníkom - poškodením tovaru, nevhodným používaním alebo nevhodnou manipuláciou, zákazník je povinný nahradiť predávajúcemu všetky náklady spojené s vybavením reklamácie. Prevádzkovateľ nezodpovedá za vady, ku ktorým došlo mechanickým poškodením tovaru, nevhodným ošetrovaním výrobku, prevádzkovaním tovaru v nevhodných podmienkach (chemicky agresívne, prašné, vlhké prostredie, v silnom magnetickom poli ...), zásahom do tovaru inou ako oprávnenou osobou (autorizovaným servisom), alebo ktoré boli spôsobené živelnou pohromou alebo nesprávnym napájacím napätím.

8. NEPREVZATÉ DOBIERKY

V prípade neprevzatia dobierkovej zásielky zákazníkom si e-shop cdnapredaj.sk vyhradzuje právo požadovať od zákazníka zmluvnú pokutu vo výške 50% z hodnoty zásielky min. však vo výške 4 €. Na túto čiastku bude zákazníkovi vystavená faktúra a zaslaná na jeho adresu. Faktúru je zákazník povinný uhradiť najneskôr do 14 dní. V prípade neuhradenia faktúry sa môže Prevádzkovateľ domáhať svojho práva súdnou cestou.

Ak si zákazník bude priať opäť poslať tú istú neprevzatú zásielku, cdnapredaj.sk bude od Zákazníka požadovať platbu vopred na na účet, kde si cdnapredaj.sk pripočíta aj náklady spojené s vrátenou zásielkou a opätovným zaslaním zásielky. V tomto prípade bude vyššie uvedená zmluvná pokuta odpustená a následne zrušená.

Ak si zákazník z nejakého dôvodu zásielku na pošte nemôže prebrať (choroba, vycestovanie...) je potrebné o tejto skutočnosti bezodkladne informovať na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., dodacie podmienky budú v tom prípade dohodnuté individuálne.

Po každom odoslaní zásielky, obdrží zákazník do mailu informáciu o expedovaní, ktorá obsahuje aj číslo balíka. Ak zákazník neobdrží oznámenie od Slovenskej pošty, že mu prišiel balík, s číslom balíka sa musí ísť informovať na poštu, ktorá je povinná mu podľa čísla zásielky balík vyhľadať a vydať.


Tieto Obchodné podmienky vstupujú do platnosti 01. 12. 2021.